heeeeeelg :)

hejsaaaan :)
Jag har visst inte bloggat sedan i tisdags, så här kommer snabb info om veckan :)
Onsdag - skola, sen kom Sofie till mig så körde vi hästarna, lr vi skulle. Men de blev typ rädda för gräs & ngn gubbe och allt.. Usch! ;) Sen pluggade jag.
Torsdag - Skola sen hem & plugga..

Och idag är det då fredag, sjukt skönt med helg. Aja, ni ska få lite fakta om dagen oxå, här kommer om skolan:
Matte - räknade bara vidare på kap. 6
Bild - gjorde "klart" staden,
Idrott - jag & Emma sprang hammarsberget :)
Lunch - alla stack typ till Rolles utom jag & Emma, vi stannade kvar i skolan. Det va kassler & pasat . gott faktiskt.
Engelska - hade prov, gick faktiskt bra. känndes de som.

nu är jag hemma, ikväll ska jag inte göra ett piss, jag menar det. bara vara hemma med Sofia o pappa o Anna tpyp. samantha e på disco. jipipie! -,-
hörs nog mer ikv :)
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0