fredag&lördag!

hejsanhoppasan :D
igår va det fredag, först va de skola. gick fort o bra. fett kul på rasterna me Emma & Julia :D
bilderna kommer...
sen skulle vi egnetligen till stranden o grilla men de blev inte, så stack till stan me Nina.
köpte ingenting, träffade iaf Olle, Hannah, Lisette, Fanny, Millan, Cassie oh massa andra
fett roligt, sen hem till nina vid 5, sen äta sen till stan igen då va vi med cassie, o ngra fler.
sen hem, då kom Heffa, vi va ute sen kollade vi film :) Jag & Nina somnade typ, förlåt heffa 'a
sen somnade vi as tidiiigt, idag ringde min lillasyster oh väckte mig. åkte till Angela,
va där från 11-7 typ, satte i löshår & färgade de. blev faktiskt braa :D bilder kommer..
sen nu sitter jag här, vet inte va som händer ikv. imon ska jag nog köra.
sen inte långt t sommaren.
lovelovelove

jag säger bara faaan.. vet inte vad jag ska tro eller säga längre. allt blir fel,
fanfanfan :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0