...

folk gör misstag, men jag gör dom om&om igen..
jag sårar folk, jag känner inte av vad jag gör,
jag fejkar att jag e glad, kan inte göra mina vänner ledsna pga mig.
även om jag vet att jag gör det, allt är fan skit.
du är världens bästa, ni är världens bästa, ni e värld ngn bättre.
men allt jag vill göra är att tacka de som finns för mig,
någon som alltid jag kan snacka me är typ nina & olle.
jag kan berätta MKE för alla. men inte allt..
jag saknar allt o alla, saknar sexan. saknar min gamla familj.
då hade jag mer än vad man behövde. jag hade skilda föräldrar.
men innan de föräldrar som va tsm, det e så jävla jobbigt.
bråk hit o dit. jag vill tacka alla som funnits för mig,
men jag kan bara inte berätta för alla, känner mig så taskig.
att jag säger allt jag behöver snacka om, men jag älskar er.
och det vet ni alla! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0