Onsdag!

halloh!
idag orkade jag knappt gå upp även om jag la mig så tidigt igår för jag vaknade
miljoner gånger inatt! :( kan man aldrig få sova en hel natt längre !?
jaja, idag va de skola som vanligt! blä på dt!
först hade vi kemi, vi gjorde typ ngn lab med pH-värderna.
Sen hade vi svenska lr ngt&kollade saker om bibeln ! ;s
sen svenska lr so, HAHA då redovisade vi högt inför klassen, usch!
sen va de lunch, äcklig fisk! :(
efter det hade vi no , då kollade vi typ på ström lr ngt, omg va roligt de va
HAHAHAHHAAHHAHA, sen hade vi slöjd, gjorde typ kompisarmband,
kanske ska gå&göra dom nu, för skulle göra klart en till mig&en till emma.
HAHA omg. kommer aldrig hinna, ska även öva på provet till imorgon,
glosorna till fredag. skolan tar dö på mig. allvr! hinner inte med något
längre, usch fy och blä..
imorgon är de torsdag sen på fredag ska jag, mamma, samantha &
kanske mammas kompis till stan och käka. sjukt gott! ;)
lördag träning, sen vet jag inte.
söndag, slapp dag.
sen den nionde , har vi studiedag, det är en tisdag! :D
gött!

pusshejj ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0