vera <3

gokväll :)
innan idag körde jag ju vera. hon va super fin §
sofie körde tiffy, hon va nog oxå fin. men höll inte koll på dom :)
sen när vi kört klart kom johanna o kollade på bäbisen som nog ska heta Ekstrands Doris,
gulligt va? (:
sen gick sofie upp , ja o johanna åkte till rolles å köpte mat.
där träffa vi våra sysslingar.. Husse & Jimmy :)
sen efter det, hem o käka. sen skulle ja hjälpa mamma att släppa ut corina oh bäbis,
sen kom amanda o gonkan för dom hade kört. Då satte jag o Amanda oss o snaackade
om allt möjligt. skit skönt! sen åkte dom, då bestämde vi oss för att Amanda ska komma till mig sen.
så ska vi kanske gå en runda bara umgås & snacka. längesen jag umgåts me min lilla kusin :)
det ska bli mysigt. sen vet jag inte riktigt vad som händer.
vad händer imorgon folket? :))
puss & kram
Paauliineeeeh ;*


får bli en gammalgammal bild :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0