Nina Andersson♥

Nina..
kusin, jag kan inte beskriva med ord vad du betyder för mig.. Du finns alltid där, du lyssnar. vi skrattar tills vi gråter, vi är som systrar. vi e bästavänner, du betyder obeskrivligt mkt för mig. du kommer aldrig förstå du har ett hjärta av guld. ingen är perfekt, men du e närmst. du e så nära perfekt man bara kan bli. kan seriöst berätta allt för dig, du blir nt arg, eller ingenting. du lyssnar, du pratar med mig. du förstår! jag är så stolt över att kunna kalla dig min bästavän.. jag vet nt vad ja ska säga, vill bara du ska veta att ja finns alltid där för dig som du finns för mig. du e helt obeskrivlig!
JAG ÄLSKAR DIG MER ÄN ALLT ANNAT NIIINAAA <33333333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0