Göteborg & Stockholm

tjena..
här kmr fakta om min världensbästa helg.

fredag-
åkte till skolan som vanligt, hade vanliga lektioner. slutade efter lunch idag , åkte till ella vi fixade oss.
sen kom Ellas mamma, t skolan där alla va. påväg t göteborg. stannade i varberg o tog en hamburgare.
sen till liseberg., sjukt kul. Ella den jäveln fick upp mig i , uppsjuktet, kanonen, spin rock & lisebergsbanan :O fast jag ångrar inte de en sekund. sen gick Ella gasten oxå :DD
haha, sen hem runt elva, kom hem halv 1. packade o sen somnade jag vid 2.

lördag-
mamma väckte mig halv fem. åkte o hämtade roger. sen åkte vi t stockholm. där vi satt i solen tills vi fick hotellrummet. sen skullle roger springa marathon så vi kollade när alla skulle börja, typ tjugotusen människor, tog as lång tid för dom att springa förbi. sen gick vi till hotellet. sen sprang dom förbi utanför hotellet, då kom ja me i tv :DD, sen gick vi till stadion där de skulle springa i mål, usch.. de va folk som inte hade krafter kvar efter de sprungit 4,2 mil.. hemskt att se de bara ramlar ihop :(, men roger sprang nog in på 3 timmar & 45 minuter trorjag. så de va ju bra! sen när vi kom till hotellet va de en gammal tant som ramlade ihop, jag såg de.. vet inte om hon överlevde.. ambulansen kom iaf.
sen gick vi till Gröna Lund, åkte lite. sen hem igen, somnade ganska tidigt.
sen idag åkte vi hem, nu e ja hemma, duschade nyss & har jag precis duschat. härligt att bara gå denna veckan oxå. SEN SOMMARLOOOV , nu kmr lite bilder..
















nu kmr lite från stockholm på vad jag köpte.


bikini lindex överdel 129:- underdel 129:-


glasögon lindex 99:-



jeansshorts kappahl 199:-


allt dåja.

bilder från marathon kmr ngn dag, nu ska ja städa. puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0