omgomgomg..

hur fan kan du? jag har sagt till dig vad jag vill & tkr.
du vet nt vad du vill, ändå håller du på.. fyfan.
ja blev glad när ja läste det, men visste ändå vad du ville..
jag vill bara gråta, jag vill bara skrika, vill här ifrån.
kärleken är ngt jag älskar, men det kan få mig & säkert många andra må så jävla dåligt.
jag fick så jävla ont i magen, jag ville bah somna inte vakna igen..
det är för mkt nu, allt händer just nu. trodde 2010 skulle bli bästa året.
lika dåligt som alla andra, jag trodde sommaren-10 skulle bli den bästa.
vänner förändras, kärleken, familjen, släkt, ALLT.
allt , vafan seriöst. allt e fel nu, står nt ut mer.
snälla få ett stop på allt, fort innan jag bryter ihop.
först det ena sen det andra. jag bara väntar på nästa sak?.
åt helvete med all skit, jag vill leva lyckligt..

men imon drar jag t bohuslän kommer ha så jävla bäst med världens bästa Emma & världens bästa Olle!
så fuck off.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0