måndag - tisdag

hejsan,
bloggade inte igår, så det kmr oxå idag.

måndag:
igår vaknade jag runt halv 11, sen åkte jag till stranden, med min kusiin.
där träffade vi jacob, så badade vi, dom typ kastade boll & ja kollade på.
haha, men dom kastade lite t mig med, även om ja inte ville :(
sen gick vi upp & solade i 5 minuter, sen gick vi i och badade igenm,
då va dom skit elaka mot mig, dom typ tryckte ner mig under vattnet,
o lyfte mig oh massa, så elaka :(, sen gick vi upp lite längre, så skulle jacob hem.
så ja o kevin gick i o badade lite, sen solade ja lite,.. sen cyklade vi hem,
kevin fick gå (a), sen hämtade sebbe oss så åkte vi t kappell, och badade.
men ja fick två lr tre blinning bett, kliar skit mkt :(, sen åkte vi hem,
jag åt sen somnade ja ganska tidigt.





tisdag:
vaknade precis, idag ska nog ella o ida sova här :D
wieh,, men vi hörs senare. pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0