hemma! ♥

hejsan.
jag har verkligen haft skit kul hos Emma, helt underbar är hon.
haha, jag älskar dig gumman♥
Emma ska fixa min header som ni ser, den e helt vit nu ;) haha!
innan idag cyklade vi till Laxvik och doppade oss. sen följde emma mig till gullbranna.
då cyklade jag till Tönnersastranden & badade, solade. sen cyklade jag hem,
har precis duschat väntar på att pappa ska komma och hämta mig.
ikv ska vi nog äta pizza, imon kanske Emma ska sova hos mig, eftersom vi ska t stugan på söndag.
kommer bli fett, jag emma & ska olle dit. han kanske har ngn kompis oxå.
kommer bli fett kuuul. h1h1.
nu får ni en omgjord bild på mig & emma, så hörs vi sen ikv :)
pusspuss




bilden säger allt.

Kommentarer
Postat av: emma

jag älskar dig bästavän (L)

2010-07-16 @ 18:45:49
URL: http://eekstraand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0