HEMMA!

hejsan.
nu e jag hemma igen, har ni saknat mig? (a.
har haft det hur jävla bra som helst, bara kommit ifrån allt, glömt allt som hänt, det har varit helt underbart.
älska!, vi kom i söndags, då badade vi lite oh sånt shit, sen käkade vi grillat. jag & emma va äve ute och gick.
sen i måndags åkte vi till torp ju, hittade bara en t-shirt & två berlocker t mitt amrband. sen hittade jag inget mer, så vi åkte hem. sen kom olle & hans kompis, sjukt jävla roligt hade vi. vi badade lite, sjukt kul. sen va vi me dom t ca kl: 24:00, då spelade vi frispey lr vafan det heter. sjukt kul. förutom att olle fällde mig hela tiden :(, och emma fick den på kinden. haha stackars liten, (a., sen följde dom oss typ hem, sen i tisdags gick vi upp runt 10.00 & käkade frukost. sen gick vi ner t olle o danne, så badade vi o solade. sen va vi med dom t sex typ, för då skulle dom äta & vi skulle äta, sen gick vi ner dit igen , så badade vi, sen gick vi hem t olle, sen skulle vi ro båt. haha omg svär, han danne kunde fan nt ro. hahaha, shit, olle fick lära honom. pfft, och olle fetade sig me popcorn, danne rodde runt o runt, jag & emma satt oh va livrädda. haha, omg.. sen vid 11 på kvl badade jag olle o danne, haha,,. emma kollade på. efter det gick vi hem t olle o kollade på farsan, sen vid 1 följde dom oss hem. & juste.. olle satte en fiskekrok i min arm oxå, haha :(, dum olle! och idag är de onsdag, vi blev väckta runt 10 lr ngt, så käkade vi, sen städade vi. solade lite, sen åkte vi hem. åkte inom börjes, sen hem.. nu sitter jag hos pappa, imon ska vi iväg igen.. haha, men kan inte säga var än. men jaja ;), här kmr MASSA bilder från bohuslän 2010. hade det skit bra. älskar er alla! ni e underbara :D

emma pauline annie, BJUDER

emma & pauline, loveu



lillasyster & annie.
emma vid lillgalten & fotar.

pauline & tilda


haha så ball..



loveu<3


haha emma o pauline,
missbiladad bild :d
suddig.











ONORMALA.SE
men liute söta iaf ;)


mööörk bild.




min kamera suger.
haha ni vill nt veta vad jag gjåårde 'a
fin puckas e.
puss på min älskling
jag me mina två mobiler, h1h1
hhahaha bjuder.
olles hand avtryck , pfft
´


kolla handavtrycken på olles röv :D


olle dyker.
jag o olle o coola som simmade långt ut t båten


lika långa, men ja e nog fan brunare? ;d

så jävla coola asså..
olle försöker lära danne ro.
stugan.
gäststugan & toan.
pack o städdags..


dålig bild. men tröjan ja köpte.

har fler bilder, men detta får räcka. hoppas ni förstår hur kul jag haft.
har haft kul även om detta hänt..

* fått en fiskekrok i armen
* sjukt mkt myggbett, o andra bett.
* blåmärken över allt
* fått kastande kottar o allt annat på mig
* blivit "dränkt"
* blivit i puttad från flotten, hade ALLA emot mig
* tagit emot kränkande saker ;) haha
* blivit fälld
* blivit nersprutad med vattenslang
* blivit i puttad när ja va helt TORR
säker ngt mer, men har haft skit kul.
tack alla, de borde göras om. <3

VILL TIIIILLLBBAAAAKKAAA!




Kommentarer
Postat av: mina zeljic

du är finast! ;o <33

2010-07-21 @ 21:25:39
URL: http://miinaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0