gonatt! ♥

hejsan.
innan vid 8 cyklade jag & emma t veinge. haha, sen hittade vi nt pizzerian först.
så dåliga vi är, sen låg den rakt över vägen, sen vågade vi nt gå in så Linus fick möta oss (a
sen satt vi där ett tag, medans killarna käkade ;d , sen tog dom mina glasögon :(
& emma fick leda cykeln, HAHAHAH. sen gick vi t kiosken då hoppade kedjan på cykeln,
sen skulle ja fixa de.. haha gissar hu de gick? nt rba, så danne fick fixa de :d tack!
sen tog Pontus min cykel, cyklade iväg t leo, så fick gå dit :o
sen skulle vi se om emma fick sova hos mig, mne det fick hon nt :(
så vi fick skyynda oss att cykla hem sen, så nu e ja ensam :p,
haha. men imon ska ja t badet .. nu ska ja snart sova
haha, älskar dig emma. tack för dagarna, & tack t alla andra oxå!<3


Kommentarer
Postat av: Emma

Älskar dig gumman! Tack för dessa dagarna!♥

2010-07-07 @ 14:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0