saknade & underbara tider..♥

jag har aldrig saknat/saknar någon & några så mkt som jag gör nu.
jag har så mkt att tänka igenom, det e svårt. när jag ska sova, tänker jag på alla som jag saknar, tiderna, familjen, vännerna, djuren. allt!
jag saknar tiden när man va liten för då va det så underbart, inget skitsnack, man bråkade me ngn koimpis för dom tog en barbie kanske? sånt som inte ens e lönt att bråka om. jag känner mig så dålig. känns som jag sårat alla, jag själv har blivit sårad några gånger.. men det är ännu värre att såra ngn, för då gör man ngn annan ledsen. det är det värsta jag vet. det e bättre folk sårar mig än jag sårar folk. men aahh..
sen mkt med familjen oh sånt, jag saknar allt så jävla mkt, kan nt beskriva.
saknar tiden som va för ngra årsen.. visst jag mår väl hyffsat bra nu. men det är så mkt som händer,
vänner, familjen. en gång i tiden mådde ja pefekt. men allt förändras, man ka inte alltid må bäst. & det gör jag verkligen nt. men jag försöker må så bra som möjligt, göra allt jag kan.
men jag e så tacksam över alla vänner jag har. ni e så underbar.
jag älskar er verkligen,
här kommer väldigt mååånga bilder som jag saknar & underbara tider..






tjejer, ni gör mig hela.





















saknar dig sjukt mkt älskling :(

















































































































här va ngra av gamla bilder. ni är bäst,
jag älskar er sjukt mkt.
vet inte vad jag hade gjort utan er <333


Kommentarer
Postat av: emma

jag älskar dig (: <3

2010-07-10 @ 11:39:09
URL: http://eekstraand.blogg.se/
Postat av: Anonym

som man såg ut då ;o

älskardih <3

2010-07-11 @ 23:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0