sofie e typ trög !?

hejsan alla töntar.
nu e sofie hos mig, haha. sjukt roligt, sebbe typ tar sina fötter på henne och hon hatar fötter över allt annat xd ,
sen satt hon på kanten för hon skulle ta in Anton så bah puttade jag ner henne så hon bröt sitt knä, sen när hon skulle sätta sig igen bröt jag tydligen henne fucking lårkula? sådant som barbiersar ha sa hon att de va. hon e fan nte normal !? inte ngn stans.? haha. sen bröt jag hennes fot och massa. sebbe tryckte upp popcorn på henne så jag stoppade in dom i hennes mun, hahahhahaha och emma bara glor !? sen trodde sofie jag va full ;o hyaha cpern ?

haha, men vi kollade film innan, nu kollar vi johan falk, imon ska vi jobba. sen ska jag nog sova hos henne imon :)

vi ska sova hela veckan har jag bestämmt. haha ,

älskar dig cp <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0