prao dag 2!

hejsan.
ännu en dag avklarad på jobbet va verkligen sjukt trött idag ! men vi va snabba ändå, även sofie va snabb på att mkocka idag ;). haha de kan ni inte tro va? men så e de ;). sen skulle vi typ sopa lite, kratta & sånt. kelade även me hästarna när dom red 9 hästar, sen satt vi bara och drack varm oboy ;D, sen bjöd frida på mcdonalds (;. skit gott ! (a. vet jag e tjockkiiiis :)
sen slutade vi vid halv 3, hem. somnade typ, sen åkte sofie hem. men jag hade ju haft med min data & väska till sofie sen till jobbet, så glömde den på jobbet. så snälla Frida kom med den :), sen somnade jag lite. sen kom Frida med min data , sen kom Emma, Sebbe och mamma hem. mamma e i stallet & Sebbe hämtar Samantha nu. så jag och Emma sitter och pluggarr, visst är vi duktiga? jag ska göra mina sibo nu, sen imorgon lr ngn dag matte. inatt ska sofie sova hos sig och jag hemma, för vi hade aldrig orkat sova över inatt igen.. :p

imorgon ska vi passa Dogge en stund :) , wiihoo! men Sofie kmr vara död efter de, för dogge och hon är helt sjuka tillsammans ;). haha, gulligt.. sen ska vi nog städa i stallet och lite så. får se när vi slutar.

hörs imorgon ! :)
puss och kram


så kan de se ut när pauline åker pulka, ;)
sen när ja kom ner, så va man klantig..
nej ? & skadade svanskotan ! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0