piercing!

Hejsan..
idag väckte mamma mig ganska tidigt, minns inte va klockan va.
då gick jag upp, så skulle vi hämta Samantha, gjorde de.
sen handlade vi, hem. duschade.
vid 3 åkte vi till Trönninge, de skulle kolla på hennes bil, en buckla. ;p
sen drog vi till kyrkan gick till Gammelmormor & Gammelfarmors gravar.
saknar er extremt, ! /;
sen åkte vi vidare till stan, kollade lite i affärer. va skit nervös!
vi gick till kitty smycken lite tidigare för att se om dom piercade tidigare.
de gjorde dom, hon sa hur jag skulle sköta den ohså.
sen tog dom, gjorde faktiskt inte så ont som jag trodde.
de känndes ju, men gjorde inte spc ont, :P
sen åkte vi vidare hem, plockade ner granen.
sen åt vi.
efter det bakade mamma chees cake, till imon.
& samantha gjorde gräddkolor, mums!!
nu sitter jag här.
puss

längtar till Onsdag för då ska jag sova hos bästa Evelina! =D
sen på torsdag ska jag me henne när hon ska pierca sig (Y)<3


bildbriist på mammas data.
bild sen tvåtusennio någongång (a.

Kommentarer
Postat av: Evelina

jag längtar med till i mon och torsdag =D=D

älskar dig, du är bäst <3

2010-01-05 @ 15:30:01
URL: http://eveliinaalundgren.blogg.se/
Postat av: Louisleah

Pleasure to sign your guest book. I work for an advertising agency in London.

2012-01-24 @ 12:58:54
URL: http://louisleah.bloglabel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0