inte haft tid eller ork..

hejsan !
vet att jag inte bloggar lika mke langr ah fem dagarm jag har jobbat en hel vecka, lr ah fem dagarm jag har jobbat en hel vecka, lr ah fem dagar. jaja, skit samma.

fredag.
vi jobbade till , jag vet inte vad. sen hem, duschade och sminkade mig oh sa, medans sofie va ute och red burre. sen akte vi hem till henne, so fixade hon sig, sen akte vi till tronninge, och kekade pizza. dit kom aven Lollo och Felix. sen gick vi runt lite i tronninge. sen akte vi hem till henne igen, snackade, satt vid datan och hade sjukt roligt. sen la vi oss, skulle se pa film, men forst somnade lollo sen sofie . och som ni kanske nte visste so e sofie helt sjuk i somnen. haha, hon sparkas och holler pa. so somnade inte pa ett tag. sen mitt inatten satte hon sig upp och rullade runt och massa, so veckte lollo och hallde lite vatten pa sofie, hon bara. vad e det ?? ja ba. kan du lagge av , hahahahhaha. so sjukt stord. sen somnade jag iaf !

lordag.
idag vaknade vi runt kvari - tio i 10 , sen ot vi frukost, sen kom mamma och hemtade mig. hem och satt lite vid datan, sen okte vi po innebandy fronn klockan. 11-6 typ. usch ! men dom forlorade en, vann en och spelade lika en. so ganska bra.
sen hem, sov lite po soffan. sen akte vi till Rebecca och Soren och ot der. sen gjorde han efteratt. sjukt gott!
nu har jag precis kommit hem. blir nog att oka med mamma till Varberg imorgon. jippie ! lemna pumba der , buh.. kommer sakpen der. vi ses val ngn mer gong hoppas jr det toppen der. vi ses val ngn mer gong hoppas jag iaf. jag elskar dig.
jaja, nu ska jag snart sova.. ska upp sjukt tidigt.
sen po mondag e de skolan igen.
haha, men jag har gjort ngt med min data so den instrallerar om sig varje gong jag stangt av den, so for bli ett inlagg me en gammal bild
ha de bra so hors vi imorgon!!
puss



fin bild jue.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0