hej igen!

hejsan.
innan idag va jag sofia och samantha på eurostop
köpte bara tuggumi, nagelack, nessesär, dricka & mat och juste en semla :D . haha
träffade även, Sandra, Mirella & sen Sara. :):)
sen hem , åt spagetti och köttfärssås. sen nu kom jag nyss till mamma.
väntar på att Sofia ska komma, hon ska sova här inatt (y)
imorgon ska vi ju praoa. kulkul!
börjar 7 och vi slutar nog vid 12, haha. hoppas jag ;d. (;
men nu ska jag typ kolla tv & vänta på sofie broline :D
och sebbe e nog glad över att hon ska sova här inatt för :
Sebbe: Pauline?
Pauline: ja?
S: ska sofie sova här inatt?
P: ja, vaddå?
S: mohahha

haha, sån tönt han e lr ?
jaja, pusspuss (v)


söt bild innan träningen! HAHA ;D

Kommentarer
Postat av: Alexandra ekstrand

sötnos <33

2010-01-23 @ 19:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0