godnatt!

hejhej..
idag va det dags for skola igen, och kan fortf inte skriva de tre sista bokstaverna i alfarbetet xp, elt mobbat !
men mammas kompis ska komma och kolla po den, och se om han kan laga den, hoppas iaf det.
sjukt roligt att vara tillbaka i skolan och treffa alla venner, och po rasten plogade jag och julia evelina, och evelina mig x( , haha. vi satte naglarna i varandras kinder so evelina har typ fortf marke, men nte jag xd, HAHA, stackars evelina (a) , hahahaha
men kort dag om dagen

samling - skrev om veckan.
so - gjorde om kattliv typ.
matte - haha, ovade infor diagnosen po torsdag.
lunch - potatisbullar, casler och kottbullar.
sen hade vi ngt amne, minns nte vad xd
musik - forsokte skriva en lat.
tyska - ingenting typ.

sen hem, at lite. sen okte vi till travet, dit kom Sofie. en av vora hastar hemma skulle tavla de va Peace. men forst skulle Valla och Bosse startam nest sist for han galopereade, sen vart dem nest sist for han galopereade, sen vart det Peaces tur, hon blev typ trott och kom 6a, vi e nojda ando. sen va det Dollar och han kom nog oxo 6a tror jag. nu kom jag precis hem, ska typ sova snart. imorgon e det en till skoldag ! , sen vet jag nte vad som hender.
och idag om 3 veckor for jag byta min piercing xp
hahaha, godnatt !


bild po mig fron idag. kolla min ogonfarg so fin (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0