evelina!<3

hejsan,
idag gick jag upp vid 11. mockade, sen körde mamma mig till Sofie.
vi åkte till trönninge. va ute lite, sen gick vi till Emma, spelade sims & kollade barbie :D
så skoj, älskar er <3

sen hämtade johanna mig hos emma, då kom evelina och hennes mamma och isabella och hämtade mig.
nu har vi nyss käkat tacos. ikv ska vi kanske kolla lets dance och ha anmällt roligt :)
imorgon ska vi kolla Avatar, roligt :)
men jaja, pusshej
älskar diiig eveliina, meeeeest !
kolla hennes blogg på: www.eveliinaalundgren.blogg.se



jag älskar dig, <3

ignorera mig :) kolla på evelinas GRÅA håår -:D haha ne skojjar med dig gumman

Kommentarer
Postat av: emma

jag var finast på sims !:D

älskar er <3

2010-01-10 @ 22:13:59
URL: http://eekstraand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0