emma ekstrand, mitt allt !

Emma Ekstrand,
om du bara visste hur fin du är. hur mycket du betyder för mig? du kommer aldrig förstå, jag menade de jag sa , ALDRIG. du vet att jag älskar dig mycket för det, men du kommer aldrig förstå. hur mke jag än förklarar ,.
du finns alltid där för mig, när jag mår skit, jag ropar på dig, du e den första som hör mitt skrik, du kmr på direkten, jag e så glad över att ha dig, kalla dig för min bästavän, syster. bara att säga att du e min vän. du är en speciell människa, du har hittat mina sår, du läker dom. du är som ett plåster på mig, jag är glad att ha dig, alla har vi dåliga dagar, kan sura på varandra. bara vara allmänt osocial, då kan man bråka , men vi blir sams lika snabbt igen. jag hade inte klarat en dag utan dig minns tiden när vi va små, så sjukt roligt hade vi. nyår och allt tillsammans. vart har tiden tagit vägen?, men ändå minns jag allt som igår. jag saknar tiden mer än någonsing, sommaren 2010 ska vi umgås mer än vi någonsing gjort, i skolan när man möter dig i korridoren du är alltid glad, du går alltid med ett leende på läpparna. du lyser glädje runt dig , där du går. jag blir glad av att se dig, höra ditt namn, skriva med dig. du bara gör mig glad,. du har alltid funnits för mig, lika ofta. dag som natt, regn eller sol, du är det bästa som har hänt mig. korta ord blir långa när jag säger att jag älskar dig, för alltind som du är , du tog mig på fötterna. tre ord och jag faller direkt. förlåt mig om jag tvekar ibland, men jag lovar att bättre mig som jag sagt. när du behöver mig kommer jag redan vara där. när alla andra svek vart de du som stog kvar, du vart stjärnan som fall ner från himlen till jorden, utan dig vore jag bara en av miljonen. du har ett hjärta av guld, hela du är guld. du e fan min diamant, det är du som får mig orkar stå upp , gå till skolan. jag ser fram imot att komma och möta dig och ditt leende. det gör jag med, jag kramar dig. det e så skönt att vara i din famn, du ger verkligen all vänskap du kan till mig, och jag e stolt över dig. hur många gånger jag än säger de kmr du aldrig förstå hur fin du är. jag kan inte ens förklara för dig. jag litar på dig så mke de går, kan verkligen berätta ALLT för dig, då menar jag de. man brukar kunna säga olika till olika personer, men jag kan säga allt möjligt till dig utan att hela världen får reda på det. när du är bredvid glömmer jag all skit , tänker på alla underbara tider vi haft och kommer ha tillsammans i hela vårat liv.
hade kunnat skriva biblar om dig, men hur mkt jag än skriver kmr du aldrig förstå.
glöm aldrig att jag älskar dig med hela mitt hjärta gumman ! <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

shiiit lilla söta pauline ,

du är helt jävla otrolig.

pauline du är mitt allt,även om vi har haft motgångar men det har väll alla ?

inte för att jag är bra på att skriva sånt här men iallafall ;



du är den som har tagit dig in i mitt hjärta.

nu kommer du föralltid stanna där, vare sig du vill eller inte.

du kommer alltid förbli en del av mig pauline.

du är mitt ljus i mörkret.

du är den som leder mig när jag inte ser,

den som få mig upp på fötterna igen,jag lovar och svär ingen annan är lika fin som du hjärtat !

du är min värld och jag kan inte beskriva hur fin du är .

jag finns alltid för dig älskling

och det vet du ,



tre starka ord som du ska lägga på minnet ,

jag älskar dig

2010-01-29 @ 22:48:50
URL: http://eekstraand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0