allt börjar om på nytt,

hejsan. ååh vad sur jag blir. precis skrivit klart om hela dagen, så råkar jag kryssa de. haha, bäst är man lr? , ;p
aja. idag va det måndag, slut på lovet, sova länge, ja allt. vi börjar om på nytt. orkade fan knappt gå upp i morse ;o. men som tur var är så va skolan rätt lugn idag. kul att träffa alla vänner& så igen. vissa har man nte sätt på hela lovet så roligt att träffa daom :):)
först hade vi samling, snackade bara. sen hade vi vg snackade ännu mer, sen hade v matte, räknade ingenting, fr vi snackade bort hela lektionen ;d, som vanlig!? Steffe är ju som han är. haha, sen va det lunch, biff & potatis. jaja, det gick väl ner ;p, sen efter lunch hade vi SO, vi snackade om.. jag minns nte vad, HAHA. sen efte de musik, ska skriva egna låtar, kom i samma grupp som; Simon, Tobbe & Matilda. jaja.. vi får väl se hur de går ;d tss.. sen hade vi Tyska, tråkigt. men gick väldigt fort, kollade film & skrev sibo lr ngt ? , HAHAHHA VETTEFAN! , aja. juste.. vi bytte platser me, sitter bredvid eric & har julia oh sofie bakom mig.. :)
sen hem , hoppade av bussen, sen gick jag mot Thom & dom. för där va samantha & åkte pulka me ngra. sen kom Adam me, :) HAN MULADE INTE MIG !? bra va ;D, haha
sen hem, sov lite (a), sen städade jag rummet, duktig pauline.
nu ska jag kolla tv, sen vanlig skoldag imorgon igen.
& hoppas jag får min data nu i dagarna :D

pusspuss

kommer ingen bild i detta inlägget, e på mammas data ! ):


Kommentarer
Postat av: V I O L A S I M O N E T T E

Svar: Okej, har du mycket plugg och så? :/

Jo, det är bra. Lite jobbigt med att skolan har börjat. Men det tycker nog alla :P

KRAM

2010-01-12 @ 17:32:00
URL: http://violasimonette.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0