göteborg!

hejsan!
idag vaknade jag vid ungefär halv tolv, satte på datan sen gick jag och
åt frukost. sen ringde Johanna&Steffe oh kolla om jag ville åka med till
Göteborg för dom skulle kolla på en bil. så jag åkte med dom, vi åt
mcdonalds på vägen, sen kollade vi på bilen och provkörde den ohså.
sen hem igen, ville inom mässan men de ville inte steffe:(
hem till mamma&packa ihop alla saker. ska spela match imorgon,
sen ska jag till badhuset med mina älsklingar , fanny & hannah :)<3
nu sitter jag hos pappa och vi har precis beställt maten, PIZZA ofc!
ska äta calzone, (stavning).
sen ikväll vet jag inte vad som händer, antingen bara data lr
dra ner till byn och kolla om ngn e social?
haha, men precis kittlade steffe mig as mke:o
omg, sånt cp :D
haha,
men nu ska jag dra, ska faktiskt spela farmville & massa på facebook :d
haha , pussspusss


sjukt gammal bild, men vill vara så blond igen! :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0