godnatt kanske!?

godnatt eller vad man säger?
hade precis skrivit en skit lång text, så råkade jag ta bort allt! :(
jaja.
hejsan svejsan!
inatt som ni vet sov Evelina hos mig. vi hade sjukt roligt som vanligt..
vi somnade vid 3-halv fyra typ. vi satt vid datan hela natten, men vid två-tre
gick vi och hämtade muffins, HA-HA, idag vaknade jag först vid lite innan tiio
för några töntar busringer till mig, typ te gånger. sen svarade jag inte mer.
så väckte min lillasyster oss vid halv 12, då sa jag hon skulle väcka oss vid tolv.
så gick upp då, åt lite frukost (kycklingvingar) haha tjockisar !?
sen tog vi på oss stallkläder, gick ner i stallet. mockade, mockade 2 åt mamma, 1 åt hanna&1 till johanna.
är man snäll så är man? ;)
sen kelade vi lite med hästarna även evelina gjorde de :o
haha sjukt mysiga är dom. (:
sedan gick vi upp, så satte sig Evelina vid datan, jag duschade, föndade håret, sminkade mig och plattade håret.
sen åkte evelina hem vid fyra typ, så kom mamma hem. sen vid fem ungefär åkte vi till Halmstad Arena för vi skulle kolla på High School Musical med Kevin Borg bl.a sjukt bra va det. men man fick inte filma lr fota, men spelade in lite ändå :) hehe, sen åkte vi hem. på hemvägen hade jag världens huvudvärk för jag hade inte ätit middag, så köpte mcdonalds på hemvägen, så nu är min huvudvärk borta. (y)
nu ligger jag här med datan i knäet & kan verkligen inte somna!
imorgon ska jag till pappa&på lördag blir det först match sen blir det nog badhuset med Hannah & Fanny älsklingar! :)
köpte ju en ny bikini igår, bild på den kommer någon dag!
Sovgott puss ;*


mycket fin bild på mig & älskling! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0