älskar skolan ibland asså!

hejsan.
idag älskar jag verkligen skolan, haha. för imorgon ska alla vi som åker buss få vara lediga, för bussarna kör ej för det ska bli snöstorm. fett naiiz ;d
idag i skolan gick fett fort, först no, stefan va sjuk hade terese typ. räknade ngra tal, sen fick vi sluta tjugo minuter tidigare. sen tyska, hade muntliga glosor. sen läste vi lite i boken ochså, sen hade vi so, gjorde typ om lägenhetssaken, de va faktiskt roligt. sen slutade vi vid liunch, gick till bilisten med tom, thom och ingves. haha fett roligt, men odm va taskigamot mej ;o  haha, BARA FÖR TOM SKA TILL SKOLAN IMON! :D
haha, snart ska jag på utvecklingssamtal -.-, haha. gick de bra för sofie gå de bra för mig. och de gick bra för henne. haha, ska nog slagga me henne ikv. :)
imon vet jag inte vad som händer, skulle åkte te stan me sofie, felix og så skam men nu kmr snart pappa och hämtar mig så skam men nu kmr snart pappa och hämtar mig så ska vvidare till skolan :p
puss

Kommentarer
Postat av: emma

jag moste oxå till skolan i mon -.-



fusiiiiisk, tänk om miranda är där i mon ?! :o

HAHAHA.



jag älskar dig hjärtat

du är obeskrivlig (L)

2010-02-02 @ 20:15:09
URL: http://eekstraand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0