baby du kan se hur jag gråter, fast mina ögon är torra
du ber till gud och tackar honom för han gör så jag orkar
och du kan se hur själen din lider i tvivel försöker att
upprätthålla det vi har och i det livet du söker och varje
morgon vaknar jag med rädslan i magen, den rädslan
för att inte ha dig kvar i slutet av dagen. så du ringer
mig oavbrutet för du tycker min röst ger lite plåster
på såren men inte mycket till tröst när jag är stressad
i telefonen, helt ointresserad av vad du har att berätta
och säger nog inte mera än att jag måste gå, hinner inte,
har inte tid. och du ger mig inga tecken på att du vill ha
kvar mig i ditt liv.
men älskling lyssna nu, och lita på mig. har aldrig velat
släppa dig sedan dagen jag såg dig. jo jag ska kämpa för dig.
du är mitt allt så snälla gö så jag kan le igen.
jag vill se dig le igen
jag vill se dig le igen
för jag ser gråten i min själ som väntar på att brista ut.
men snälla låt mig se dig le baby
åh jag älskar dig så mycket, ta min hand och lita på att
det kommer ordna sig. det finns ingen ursäkt
för hur jag beter mig ibland, jag är så självisk jag vet
men älskling ge mig din hand , låt mig se dig le lite grann
jag lovar och menar det här, jag har börjat förstå vad jag gör.
och vill inte leva såhär du förtjänar så mycket mera efter
allt du gjort för mig. i vått och torrt när jag vart nere
har du trott på mig efter alla nätter jag gråtit genom
ångestattacker så du har torkat mina tårar och sagt
det kommer ordna sig och det kändes bättre då
men en natt fick du ändå slå 112 och följa med mig
in till akuten och vänta i timmar,
du är värld hela världen för du har kämpat i dimman
alltid stått vid min sida funnits där när jag behöver dig
men ändå glömmer jag bort det och sedan när det går över
och sviker dej om igen och det är på mig det är fel
men det finns bara en och det är med dig jag blir hel
jag vill se dig le igen
jag vill se dig le igen
för jag ser gråten i din själv, som väntar på att brista ut
men snälla låt mig se dig le baby
åh jag älskar dig så mycket, ta min hand och lita på
att det ordnar sig, du måste tro vad jag säger nu
jag är ärlig, jag vet jag kan bete mig som skit
det är förjävligt och det måste få ett slut
innan du bryter ihop jag vill försöka förändra för jag
har hört dina rop. som jag tidigare bara skitit i och
tystat ner då mina svar varit. pallar inte lyssna mer
men baby du vet , ja du vet hur jag mår och du vet
vad jag gått igenom nu under ett år. fram och tillbaka
från psyket för att få prata ut, om att jag inte kännt någon
mening nu när allt snart är slut. men det börjar bli
bättre nu och du är den att tacka som fått mig upp
på fötter igen för att tända facklan
det var därför jag aldrig rörde tabletterna som dom gav mig
jag visste jag kunde klara vad som helst bara jag har dig
så förlåt för all skit som du fått ta, kom ihåg så länge
du älskar mig så är det du och jag.

jag kommer älska dig vad som än händer.

låt;
Danish - le igen
jag har bara skrivit om den på vissa ställen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0