Grattis Pappa! ♥

som ni ser.. idag fyller min kära pappa år..
hoppas du får en bra födelsedag.
älskar dig..


som sagt, hela helgen som emma hos mig, i fredags va vi bara hemma och gjorde typ inget.
då somnade vi ganska sent med. he-he.. så igår vaknade vi runt kvart i tre, eller då ringde Emmas mamma och väckte oss, så då hade de gått bort en hel del av dagen, sen satt vi bara vid datan. på kvällen kom det folk hit eftersom pappa fyller år idag, mysigt. :)
nu om ungefär en timme kommer min bror och hämtar mig kör mig t trönninge, där ska vi samlas sen ska vi spela match. kan dock inte spela så mkt, för är fortfarande förkyld! men får ge allt jag kan.

& imorgon efter skolan ska jag, emma och emmas familj till gekås, härligt.. måste verkligen köpa julklappar nu! tror också det blir en hel del julklappar till mig själv med! ;)
så nu är jag taggad för match & imon gekås. vi hörs säkert innan jag åker eller ikväll!
puss








bara för vi är extremt söta, & att jag älskar henne mest av allt ♥♥♥♥♥


Kommentarer
Postat av: maria

sötisar<333

2010-12-19 @ 13:53:20
URL: http://maarrrebbarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0