godnatt.

nu går jag snart och lägger mig, trött efter att gick upp halv tio,
sen sov jag inget, och sen spelade jag match. haha, helt sjukt lag asså!
jag som är typ tio gånger mindre än alla andra vi möter, ska ju såklart
bli puttad och flyga som en vante! ;), så ska de va.
men iaf, hon som puttade mig , va tvungen säga till henne , efter matchen ;)
jag bah; och du kanske ska se vad du sätter dina fötter?, hon; vad sa du sa du?
jag: du kanske ska se vart du sätter dina fötteR? ;) , hon: kan inte hjälpa du va ivägen.
haha som jag skratta sen.

 

nu sitter jag här och är sjuukt jävla trött. funderar på lägga mig i sängen och bah somna tidigt.
för en gångs skull. och ja det gör jag! imorgon efter skolan åker jag direkt till gekås,
sen sover jag hos emma. kanske blir en liten mobilblogg, får se!
godnatt sötnosar!

 


denna tjejen är helt underbar, hon får mig alltid på glatt humör.
om jag är ledsen, sur, arg eller vad fan som helst, så får hon mig glad.
jag älskar dig obeskrivligt mycket bästavän, du är underbar


Kommentarer
Postat av: aanna i 6c :P

omg.... vad fin blogg, läser den varje dag :D älskar den pauline! :)<3

2010-12-22 @ 10:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0