!

som sagt min data är väldigt konstig.. ppå blogg.se kan jag blogga, fast kan inte lägga upp några bilder. ååh får panik, aja denna veckan har varit en chill vecka. inga "läxor" lr så, bara det att idag satte lärarna typ betygen vid tolv. så vi va tvugna att göra en sak inom slöjden som gick t betygen, hann iallafall. så nu är allt klart, nästan vecka blir mkt.. bara köpt julklapp till mina systrar. men ska till gekås och väla på måndag och tisdag, vet inte vilket på vilken dag än. får vi se. så då får jag köpa alla julklappar! och idag fyller min kära storasyster Johanna 22, ha en bra dag syster, älskar dig! och min lossassyster fyller oxå, 19 fyller hon. grattis emma, älskar dig! orkar nt blogga om jag nt kan lägga upp bild. men snart är det lov och julafton! wiho puss

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: Härligt:) det är fint här!

2010-12-15 @ 15:12:20
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0