24 & 25 December!

igår vart de ju som sagt julafton, klockan elva va jag i kyrkan, wiihoo.
fast satt bredvid emma, så deva fett kul :DD
sen åkte jag till mormor fick lite julklappar då fick jag
tjocktröja
tre linnen
pengar
låda med dammsugare, ni vet sånna kakor :D
sen kolla vi kalle anka oh så, sen t farmor,
då min kväll förstördes haha, mådde verkligen skit. men orkar nt säg vf ;)
sen åt vi, fast nt jag, hatar julmat över allt annat.
sen kom tomten :D, då fick jag mer julklappar.
tre presentkort
pengar
sockar
mascara
ögonskugga & läppglans
sån body saker
duschtvål
och en foundation av min kära vän Emma! (L)



och idag vaknade jag ganska tidigt käka frukost oh så.
sen t mammi , då kom emma t mig, så käka vi pizza oh så.
sen kolla tv hela kvällen, med bror & emma. mysiigt!
men nu är det den 26:e, och klockan är fem över halv 4 typ..
och vi ska snart sova, men mitt hår har nt torkat en ..
men imon sover jag hos emma, sen på måndag drar vi t halmstad, och shoppar
gött, hihi1hi1hi1i1hi1hi1h1i ,
och jag älskar min bror över allt anant ;:D så ni vet.
jag är trött & hyper. förlåt :D
men godnatt.
okokoko
pusssoosusf


xdsdxdddsddfvvvdx / Emma <33333



en bild på mig från julafton! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0