svar på frågestunden!

Här lägger jag ut alla frågor, skriver inte ut bloggarna som har frågat frågorna.
Många samma frågor också, men jag svarade på alla ändå.
Hoppas ni får lära er lite om mig nu ;)
hihi. kram

1. Har du hört talas om http://beccaliinder.blogg.se förrut?
* nej det har jag faktiskt inte gjort, :/

2. Hur många besökare har du på en dag?
* ca, 50-250 nu :)

3. svar: hehe hur tror du ditt liv ser ut om 10 år?
* jag hoppas nog iaf att jag skaffat ett barn, sen att jag har ett eget stall. med travhästar , sen om de blir så vet man ju inte!

4. Vart bor du?
* Jag bor i Halmstad & en by som tillhör Laholm.

5. vart shoppar du?
*Jag shoppas oftast på h&m, gina tricot, ibland vero moda. de vanliga affärerna :)

6. Hur gammal är du?
* Jag är 13, men jag fyller 14 i Oktober :)

7. Favorit film/serie?
* Min favorit film är nog Mamma mia, gillar filmen starkt. Jag har ingen speciell serie som jag följer. :)

8. hur länge har du bloggat?
* Jag har bloggat sen år 2008 på denna bloggen, innan de hade ja några andra :)

9. favorit blogg?
* min favorit blogg är nog... kenzas, jag gillar henne! :)

10. favorit film?
* mamma mia :)

11. favoritskådespelerska?
* Ryan Reynolds ;)

12. favoritfärg?
* ROSA! helt klart :)

13. hur gammal e du?
* 13 fyller 14 i oktober :)

14. vrf börja du blogga?
* Jag ville ha ngn stans att skriva, när jag hade tråkigt. skriva vad som händer i mitt liv, ocksånt. det blir som en liten dagbok att ha en blogg, man kan skriva ner om dagen!

15. hur lång e du? :)
* jag e runt 1.61-1.64, inte mätt mig på ett tag , hihi :)

16. varför bloggar du?! :D<3
* som sagt, för jag ville ha någon stans att skriva.

17. Vilken är den bästa resan som du gjort?
* oj.. de va en svår fråga. men när jag åkte bil till Kroatien tror jag, man fick se så mkt, åka i många länder. vi gjorde så himla mycket på 2 veckor. så de är helt klart den bästa resan!

18. Vart bor du? :)
* Jag bor i halmstad, sen en by som tillhör Laholm..

19. hur gammal är du?
* Jag är 13, fyller 14 i Oktober.

20. har du några syskon?
* Ja de har jag faktiskt, jag har tre riktiga. (& tre lossas)

21. ser du upp till någon just nu ? :)
* nä inte ser upp riktigt.. men man kan ju önska man vore lika bra som någon ibland! :)

22. När började du blogga?
* Min första blogg började jag nog med 2006 eller 2007. :)

23. Har du pojkvän?
* Nee, jag har ingen pojkvän just nu. tyvär :)

24. Hur mycket handlar du för på en månad? :D
* usch.. det e olika, från 100-300 kanske :)

25. Vilka storbloggare följer du?
* Kenza, kissie, paow, foki, dessie, ibland amir :)

26. Hur många besökare har du varje dag ungefär?
* Det är olika, nu har min höjts väldigt mkt. så just nu har jag runt 100-250,

27. När började du blogga ?
* Jag började med denna bloggen 2008, innan de hade jag några bloggar.

28. Har du någon kille?
* Nej , inte just nu.

29. Hur gammal är du ?
* Jag är 13 fyller 14 :P

30. Anser du dig själv som fjortis?
* Nej, det gör jag faktiskt inte, haha :)

31. Vart bor du ?
* många samma frågor, haha.. men jag bor i halmstad och en by typ som tillhör Laholm.

32. vad för musik gör dig glad?
* usch, det är helt olika. dagens låtar! ;)

33. NÄR SKA VI LEKA NÄSTAGÅNG? :D
* Snart hoppas jag :D

34. visst är jag bäst baby? (a) ;)
* aa, efter mig :)

35. hur många besökare har du på en dag? :D
* Just nu har jag runt 100-250 ungefär :)

36. vad har du för kamera?
* Jag har en vanlig dålig digitalkamera..

37. när fyller du år?
* Den 22 Oktober :)

38. Vilken är din favorit affär? :)
* Gina lr h&m kanske, :p har ingen speciell favorit.

39. vart och hur många länder har du varit i? :)
* jag har vari i, Danmark, Finland, Norge, Tyskland, Österrike, Tjeckien, Italien, Slovenien, Kroatien, Cypern, Kreta & Mallorca. jag tror de va alla :)

40. hur gammal är du?
* 13, snart 14.

41. när fyller du år?
* 22 Oktober.

42. hur många besökare har du varje dag?
* just nu har jag runt 100-250.

43. Hur hittade du till min blogg? :)
* Jag tror de va att du hade kommenterat en annan blogg. :)

44., vart bor du?
* Jag bor i Halmstad & en by som tillhör laholm..

45, har du pojkvän?
* Nej, de har jag inte.

46. , vad vill du gå på gymnasiet?
* Jag vet inte än, antingen med hästar, barn, lr frisör.

47, vad vill du jobba med?
* Just nu vill jag jobba med hästar, barn lr som frisör :p
men man kanske ändrar sig.

48. vad gör du om 10 år?
* Jobbar hoppas jag, hihi :)

49. vem/vilka saknar du att umgås med?(:
* jadu. alla mina barndomsvänner, sen vissa som jag inte umgås så mkt med just nu...

50. vilka är dina favoritbloggar?
* Kenzas.. :)





Kommentarer
Postat av: matilda

sv' härligt att höra. samma här.

2010-08-15 @ 15:11:33
URL: http://sparklegirl.blogg.se/
Postat av: MOOOLLYS - UPPSALAS NÄST STÖRSTA BLOGG

OKey! :D inte mycket :P

2010-08-15 @ 15:11:38
URL: http://HTTP://MOOOLLYS.BLOGG.SE
Postat av: MOOOLLYS - UPPSALAS NÄST STÖRSTA BLOGG

Jaadu.. vet inte :P själv? :D

2010-08-15 @ 15:12:41
URL: http://HTTP://MOOOLLYS.BLOGG.SE
Postat av: Hanna

sv: hihi ^^<3, nej jag hittade precis hit :D hahah jodå :D!

följa med bloglovin? jag lägger till dej nu :D;)<3

2010-08-15 @ 15:14:58
URL: http://hannazather.blogg.se/
Postat av: matilda

sv' inte mycket. ska träffa en kompis senare ikväll :) självdå?

2010-08-15 @ 15:15:23
URL: http://sparklegirl.blogg.se/
Postat av: Johanna (:♥

haha d va lite kul endå, jag fyller år den 21 oktober en dag innan dig :)

fast jag fyller dock 15 iår:)



Härlig blogg :)

2010-08-15 @ 21:29:31
URL: http://johannajohannajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0