Rubrik:

kommer nt på ngn rubrik, haha lika svårt varje gång .. :(
igår åkte ja till mamma, städade rummet, dammsugade, torkade golvet :)
så nu e de fint, men sen ska ja rensa rummet när sebbe flyttar.
han ska nog flytta till veinge med kompisar, HAH katastrof kmr de bli.. ;)
vi får väl se hur länge dom klarar dt, på tal om ngt helt annat..
igår körde ja oxå vera, skit duktig va hon! johanna körde tiffy, mamma körde peace, samantha körde under.
hela familjen ute och körde :) fast snart kan ju nt johanna (minstorasyster) köra mer, för hon e ju gravid.
hon ska ha barn i december, pauline blir moster =D hihi, jaja..
idag vaknade ja vid 12, då åkte vi till travet och mockade inför imorgon, sen till stranden.
va inte där så länge för mamma har jätte ont i huvudet, så åkte hem och packade.
sen sov ja lite , & nu sitter jag här. mamma håller på med maten, ja e skit hungrig!
men ja har kommit på en sak, jag ska banta. haha , mina lår e för stora ;o illa!!!!!!!
jaja, imorgon ska jag tävla tiffy, nervöööös! sen ska ja sova med Emelie på kvln, hihi
<333333333
pusspuss



Kommentarer
Postat av: anonym

dina lår för tjocka ?? banta ?? shiet du är ju riktigt blååst , har aldrig sett smalare lår än dina, inte enns fint att ha så , man ska ha lite kött på benen å de har du verkligen inte !

2010-08-07 @ 19:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0