prins-bertil stig!

nu har ja precis kommit hem från skolan,
vi GICK prins bertil stig, när de BLÅSTE STORM -.-
men de va sjukt kul ändå, för jag ella & emma gick me felix & simon.
dom e fan sjuka på riktigt, haha.. felix kastade typ en rot rakt i min panna,
på min fot, nä.. vi gick typ 8km-1mil idag, skit duktigt =D
skit kul me, verkar nt kul men de va de.. sen är de bredvid havet. skit stora vågor.
och allt skum blåste in oh shit, ojoj ;) nu får ni se min dag i bilder!
puss

ser ni vågorna?

min fina älskling :]
folk & skum.
sebbe & ella, o skum xd
ella & emma<3
sofie, tönten själv :)
folk,
suddig för vatten på kameran.

simon & felix
Emma (L) Pauline
simon & ella,
emma & ella<3
felix, tönten [:
simon, ella & emma =D
ellis (L)
felix, hahaha
simon, ahahha
ella , under "läktarn"

eric & simon, brottet
INGET SMINK!!!! :D
Jag o min babbby
igääääen
jag & min andra baby

de får räcka, hoppas ni förstår de blåste mkt & att de va SKIT kul me dom idioterna =D
jag älskar er





Kommentarer
Postat av: Emily

sv; jo det e bara bra tack :)

Oj vilken storm, lite läskigt att gå så nära havet med de stora vågorna!

2010-08-25 @ 15:22:48
URL: http://ilame.blogg.se/
Postat av: Emily

sv; jo det e bara bra tack :)

Oj vilken storm, lite läskigt att gå så nära havet med de stora vågorna!

2010-08-25 @ 15:22:49
URL: http://ilame.blogg.se/
Postat av: Emma

HAHAHA fett kul ;)<3

2010-08-25 @ 15:27:14
Postat av: claudia

jag gillar din header :)

2010-08-25 @ 19:21:42
URL: http://qlaudiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0