gekås!

inatt sov jag hos syster, somnade tidigt.. typ 10 i 12!
inatt väckte hon mig tidigt, så käkade vi oh sånt, sen drog vi t gekås.
träffade morgan (h). kommer bild 'a
ska skriva avd jag köppte men vette om ja minns allt.

*joggingbyxor
* 2 par jeans
* tjocktröja
* 2 linnen
* schampoo, balsam&hårinpackning
* hårspray
* toffsar, hårspännen
* finnmedel
* tabortsmink servetter
* en skrivbok typ
* hudloation
* trosor
det va allt trorja, iaf de jag minns.
kanske glömt ng,t men jaja :p
nu kmr en bild på mig o morgan.
imon ska ja köra vera på banan och hoppas hon efin <3



jag bjuder.


Kommentarer
Postat av: emma-sofia

han ser verkligen road ut.

hehe :)

kom ni oxå med på TV lr ? ;) <3

2010-08-05 @ 00:11:00
URL: http://hjearterdaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0