:'(

asså jag mst skriva av mig.
jag står verkligen inte ut mer, jag trodde dee va du som skulle få mig må bra, så bah kmr detta. du fick mig må så jävla dåligt! jag kmr aldrig förstå.. allt du sa, allt va en fet LÖGN. hur fan kunde du?
jag klarar inte mer, vad ni än säger, ni säger ni finns, men nä.. jag står nt ut mer.
snälla, få mig bort från detta, bort från all skit. jag kan inte ta emot mer skit, & allt som kmr e bah skit.
skjut mig lr vafan som helst, jag vill bara BORT, för du ska få de så jävla bra, såklart..
omg, snälla.. vet inte vad ajg ska göra lr säga. jag pallar iaf inte mer.
FUCKFUCKFUCK

bara så du evt, men du kanske inte bryr mig.
du krossade mitt hjärta,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0