dålig bloggning..

skit dålig bloggning, jag vet..
men har faktiskt en anledning, för igår..
vaknade halv 11, sen käkade jag och kollade film lite
sen hämtade Angela mig vid ett, då åkte vi till henne, så tog vi upp tovorna
ja hade i håret, sen färgade vi utväxten och lite i mitt hår, så e typ ett steg blondare xd
haha, sen körde hon hem mig vid 5 typ, då skulle jag städa,
men då skulle vi tydligen iväg oh äta med stefan, johanna och stefans föräldrar på wild west
så vid halv åtta åkte vi in till stan, sen käkade vi där , hemma vid 11-halv 12,




idag väckte dom mig vid 20 över 10, skulle äta & fixa mig,
sen in till e-stop, där köpte jag:
en bh, ett par skor & fyra armband
nu har jag precis städat, sen ska ja putsa fönsterna (
H)
efter de duscha, sen äta & efter de sova.
imorgon e de skola, :(
puss




vacker bild


orkar nt vända dom

Kommentarer
Postat av: Emily

Jag vill också färga håret blont! :)

2010-08-23 @ 13:40:23
URL: http://ilame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0