40 dagar kvar!!!

hejsan.
idag vaknade jag runt halv 2 & trodde klockan va halv 12.
illa..., men då satte jag mig vid datan, sen kom johanna & hämta mig & lillasyster.
så åkte vi till mamma, så försökte vi pumpa två vagnar men punka på båda.
inte bra, ! sen fotade jag hästarna, bilder kmr. efter det gick jag in oh satte mig här.
skit hungrig, åt ignen frukost.. va ju ensam hemma, och hatar frukost.
hatar mat övver huvudtaget. nu har mamma precis kommit hem från frankrike,,
& om typ 30 dagar åker hon iväg till turkiet igen :O
och vi barn ska inte me d;o elakt va?
och jag fylle rår om typ 81 dagar rlr ngt 'a
skolan börjar om 21 dagar,
jag åker utomlands om 40 dagar!!!!!!!!!!!!!!!!<3
och jag har kommit på att jag tar ut mitt löshår innan jag åker iväg, sen önskar
jag mig nytt när jag fyller år :) smart va?
iår ska jag bara önska mig nytt löshår av pappa sen pengar av resten :)
bilder på hästnar kmr nog ikv. imorgon kanske jag ska till gekås med älskade kusin oh bästa syster. <3
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0