..

utanpå så tror ni att jag är så glad, men egentligen kämpar jag att klkara av en ekel dag.
ni ser hur jag skrattar, ni ser hur jag ler. men initi min kropp, så orkar jag inte mer.
jag vill dölja min smärta, så ni tror att allt är perfekt med mig. men hur ska jag kunna spela,
vet jag ens det själv. spelet det är svårt, och det finns inga regler, människor gör som dom vill
utan att någon ser det. Hålet i hjärtat det kryper längre upp, sen stannar det i halsen, sen åker
det ut i mun. jag äter, men jag svälter ändå.. får ingen näring energi eller så. jag går in på mitt rum
och klättrar upp i sängen, jag vill bara vara ensam, men då kommer ÅNGESTEN!
jag lever kontrollerat, jag får aldrig vara ensam. att ha det tyst och vara själv, det är min längtan.
som ett litet barn, som söker efter svaret: varför lever jag? som ett litet barn, som har fått känna smärta, varför lever jag?
pojkar och flickor det finns många som mår dåligt, en del har fulla hjälpen fast inte ihåligt.
ni säger åt mig att vara glad, men hur lätt är det att vara? om
 man känner som jag gör, kan man ingenting klara. jag vill att ni ska tro jag  är en lycklig tjej med framtid. men sanningen är, såren bränner nog föralltid. ingen vet det innersta, inte ens dom närmsta, om jag säger min sanning de är alldeles för hemska. jag vet inte om jag vågar ta mitt liv och vara feg, men mitt liv är precis som en jävla LEK! kan det sluta ngn gång , och bara lämna mig i fred. jag älskar de som bryr sig men de andra har FEL! vilken väg ska jag vandra nu, och vart ska jag gå? är det ngn som vet, nått ni kan svara på? du kollar ned på mig och jag känner hur du spottar. allt du en gång var de va fan på lossas.
som ett litet barn, som söker efter svaret: varför lever jag? som ett litet barn, som har fått känna smärta, varför lever jag?
som ett litet barn, som söker efter svaret: varför lever jag? som ett litet barn, som har fått känna smärta, varför lever jag?

http://www.youtube.com/watch?v=Nh21G4orVk0
sofijah - som ett litet barn

:/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0