torsdag, (:

hey. vanlig skola idag igen.
& här kommer kort fakta om dagen :)

svenska - gjorde klart om: Red Chili Pirat
idrott - va nte med , så kollade på
matte - räknade fram till diagnosen
lunch - italiensk ostsoppa , gott
fördjupning - vi skrev ut lite till om chillan, sen läste vi.
vg - pratade typ om filmen till i jul.

sen tog jag bussen hem vid 2, då kom jag hem, keka två bullar.
ut i stallet & mockade. sen in, plugga på engelskan.kan den nu :d (y.
sen skajag duscha, tv. sen packa, ska sova med julia & sofie imon ! <3
ska även cykla till skolan, gash ! , hur ska jag orka :o. haha ^^
aja, nu får ni en bild på dagens outfit, puss :*



rosa linne - h&m
grå/blommig tröja - gekås
jacka - gekås
joggingbyxor - innebandyn
väska - kroatien

IGNORERA MIG SER SJUK UT !


Kommentarer
Postat av: Anonym

va du är sött (L)

2009-09-03 @ 17:08:06
Postat av: --------------

önskar att jag kunde träffa dig

2009-09-03 @ 17:24:49
Postat av: amanda

men paaou, när ska du fatta att du är snygg? ;o <3

2009-09-03 @ 19:01:34
URL: http://amaandarebscher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0