sofiedag. ;)

hejsan. idag va det en vanlig skoldag. började med kemi, där vi gjorde lab. sen hade vi so där vi läste, efter det hade vi svenska, då gjorde vi ngt skit tråkigt. sen lunch, äcklig fisk., pluggade typ hela lunchrasten. efter lunchen hade vi noprov, det gick inte så bra :/, men får hoppas på det bästa. höhö, sen hade vi slöjd, kom hyffsat långt med våran smilis  på slöjden. sen hem, satt lite på datan, dammsugade och plockade i och ur diskmaskinen,, sen datan igen, efter det mockade jag poppis box. sen upp, daaaaaaatan igen :D, skrev med albin min bästis, muhaha. sen åt vi, sen kom sofie, då gick vi ut. så fixade hon buster, och jag poppis. sen åkte min lillasyster inlings (stavning) efter carola. så sa jag , nje nu får ni sluta, buster blir rädd. så bah ramlade hon och slo huvudet i stengolvet och det började blöda och hon ffick en lätt järnskakning då , blev as rädd. ajja, sen red vi. buster va lite rädd och de. hehe, s¨å sofie flögg av honom över hindre, såg fet rolig utt. haha skrattade åt henne :D
sen släppte vi ut honom oh de . och nu sitter jag här med sofie. imorgon ska jag till tandläkaren, sen till stan med babes och köpa kläder till the studio ;d , ska bli guuud, fick mke pengar av pappa. älskar honom (a.
men nu orkarinte jag skriva mer.
men nu får ni bngn bild på ngt, haAHNHAHAHAdhjkafbsehkarvhjervhjkr
bfjksfjifb älskar er alla. pussssssss

vilka ska till stan imon?

äckel bild

smexiig bild från 6an ngn gång, haha.
älskar det cpet. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0