sofie bruhn, (v.

för det första vill jag tacka sofie bruhn, för hon är en sådan otrolig fin vän. så underbar, du finns i alla lägen. utan dig vet jag inte vad jag skulle vara , vem jag skulle vara. skulle jag vara en av alla de andra ute i världen, eller skulle jag sitta på mitt rum och glo? , det är tack vare dig jag orkar ställa mig upp, gå till skolan varje dag. för jag bara längtar att få träffa dig, se hela dig, ditt underbara leendee, dina ögon. bara att få komma i din närhet varje morgon är underbart. jag e stooolt över att vara din bästavän, att bara vara din kompis. jag har tur som fått dig, vem som helst mer kunde träffat dig istället för jag. det e dig jag vill ha som bästakompis, tills du verkligen vill ge upp. jag vill ha dig längre, men kan isf inte tvinga dig. men nu e jag så glad över dig gumman. jag finns för dig som du finns för mig, alltså ALLTID. på natten, morgonen, kvällen, i regn, sol, snö, ja du vet. alltid, är alltid. alla minnen med dig är helt oslagbara. jag kommer aldrig ha så kul och så många minnen med dig som jag kommer med någon annan. jag e glad att vi går i samma klass. vet inte hur många gånger jag kommer skriva det, men jag e glad att jag har dig. du e så uuunderbaaaaaaar. jag fattar itnte hur du gör, är du dig själv ?, eftersom du e så fucking fin. ingen är perfekt men du är ALLRA närmst. jag kan sitta och skriva hur lång text som helst till dig, men det skulle du aldrig orka läsa. lämna mig aldrig, snälla jag ber dig . den dagen du lämnar mig, kommer jag sjunka ner och inte orka mer. för du hjälper mig när de e svårt, även när det e lätt. jag gör detsamma för dig, det hoppas jag du vet gumman. jag kommer alltid finnas för dig om du mår dåligt eller något annat du vill berätta. jag behöver inte skriva ditt namn på, msn, eller kroppen eller vad. för du finns längst in i hjärtat där du alltid kommer finnas. ingen kommer någonssing kunna ta din plats för du betyder så otroligt mkt för mig. utan dig kommr jag inte vara den jag är idag. du ärr det finaste jag vet, jag håller hårt om dig, och släpper dig aldrig. du e för fin för mig, men jag vill ändå ha dig som min bästavän. för ååh. jag har så mycket att skriva , skriver samma om och om igen.. jag hoppas du vet hur mycket du betyder för mig.. jag älskar dig är ett starkt ord, men det är något jag kan säga om och om igen till dig.  du kanske tröttnar på att lyssna på mmig ? , men jag vill bara att du ska veta hur mycket du betydder för mig. hoppas du vet att jag alltid finns för dig, ställer upp och lyssnar vad du än vill säga. från vaggan till graven, e vi två älskling, minns när vi va små, byggde kojja i ditt rum. när vi va på jägers, alla minnen med dig betydder mest.
jag älskar dig mest av allt och alla bästavän, utan dig ingen mig, kom ihåg de  <3

bara se inte röra !
min min min min (v.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0