r.i.p fluffy :'/

hejsan. värsta dagen på länge asså.
började att jag gick upp
lillasyster skriker : PAULINES MARSVIN ÄR DÖD, mamma och jag va ? , SAMANTHA JA PAULIENS MARSVIN HAR DÖTTT. vi springer, upp. jag kunde inte andas så mke jag grät. bara kännde jag har haft honom i 1 månad, ska han redan lämna mig ? , han blev 2 månader gammal. fyfan, jag vet ine hur jag ska klara mig. ingen att kela med när jag inte orkar mer, bara vill kela med ngn, prata med ngn som e näära mig, det va fluffy. nu har jagh ingen. ni får tycka jag är en mes, men jag älskade honom över hela mitt hjärta, du föddes: 25 juli du dog 22 september. jag fick dig den 22 augusti, du lämnade oss idag. du va som min bästavän,jag kommer aldrig glömma dig seriöst. du va det bästa.
men fluffy, vi ses snart igen, jag älskar dig med hela mitt hjärta älskling (L)

sen skola, började med:
matte- diagnos 2
bild - tapeten -.-
idrott - lekar
lunch/bilisiten/rolles
engelska - glosor, alla rätt

sen hem, ska mocka. sen gräva ner fluffy.
senare ska jag till pappa då ska sofie sova hos mig jobba imon.
vill bara säga att jag äälskar fluffy mest, igen (L)
puss

inga bilder på fluffy på denna datan. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0