onsdag, (:

hey. idag får ni en snabb faktad ag om skolan,

no/kemi - lab, roligt som fan
so - egypten , nästan klara
svenska - egypten, klara
lunch , potatisbulle ? , biff & skinka typ. äckligt
no - lab, tråkigt
slöjd - kommit ganska långt med väggbroderingen, :) (y.

nu har jag nyss gjort bullar, skit goda.
sen ska jag kolla tv, duscha & äta.
sen venne jag va som händer.
glömde engelskaglosorna i skolan -.- , till på fredag ;o. ;s

aja. här får ni en bild på outfiten & en på bullarna (;

svart tröja - venne
grått linne - gekås
schal - lindex
jogginbyxor - cubus

gjorde 56 st, fast alla e nte med på bild,

 

pussheyy ;*


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är snyggast i världen

2009-09-02 @ 20:19:30
Postat av: amanda

jag borde få en bulle bara för att jag är bäst ;$$.

2009-09-03 @ 19:02:42
URL: http://amaandarebscher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0