kräftskiva (y.

hejsan. idag va det en helt vanlig dag i skolan. rätt nice
sen hem , mockade. gjorde cheescace med mamma.
sen fixade jag mig, kom gästerna., vi började att äta kräftor. gott faktiskt.
sen kollade vi tv, så kom frickan. sen åt vi cheescace. efter det så la vi oss i sängén.
så kommer sören (en dansk) , säger massa jag dör av flabb. fatta inte ett skit ?
jag amanda oh adam DOG i flabb. fett skoj asså, sören bah men vafan mannen..
haha, för vi hade snackat om de innan när vi åt fikan- haha, sen somnade vi,
då tror ni nte att sören och pontus e så dumma och kommer på en ide.
att om de tar dammsugaren och sätter på timer, sätter in den i min gaderob
så ringer den klockan tre i natten ;O. haha, men jag märkte det innan (y.
jag e bääääääääst.. sen kletar sören foundation på spegeln.
vi käkade lite godis oh chips med ;).
skit  roliiiigt. orkar nte skriva mer nu, klockan e 10 i 1 :)
lördag imon (:: woiiiiiiiiiiiiiiih
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0