jobb .. :)

hejsan. idag väckte johanna mig vid halv 7. klädde på mig och åt frukost. sen åkte jag & syster vidare till mamma, tog mina stallskor.. sen åkte vi till jobbet. först tog vi av linderna på tävlingshästarna. sen släppte vi ut dom, jag släppte bara ut, tjocken, big mac & ngn mer . sen tog vi varm choklad. :)
 sen mockade jag nisses & lanzelot´s boxar. sen börrjade vi mocka. när vi hade sex boxar kvar. kom Frida. vi snackade lite oså. sen red frida tre hästar, vi mockade. sen åkte jag och johanna och köpte mcdonalds. min frukost (y., sen tog vi in lite hästar, efter det tog vi även upp hästar på bandet. sen krattade vi lite. & efter det åkte vi hem.. nu sitter jag här, ska snart handla. sen duscha, ikväll blir de säng rätt i tid, jobbet imorgon också :), tjänar lixom pengar. haha (;
bilder kmr ngn annan dag.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0