home, .

heysan. nu e jag hemma efter en dag på jägersro . nu kommer fakta.
samantha värmde, gick bra.
sen vid halv 1 skulle loppet gå, preics då när bilen släpper. blir det trångt
mellan hästarna. dom fastnar, vinglar allting. Kevin elofssons häst börjar
slå som fan, så han åker ut :(. efter 28 minuter kommer ambulansen.
hoppas du har det bra på sjukhuset vännen, & krya på dig & dina skador ! <3
aja, så loppet fick gå efter lopp 4 ist. så jag va lite med Natha oså. sen efter lopp
fyra, kommer loppet igång. under va jävligt seeeg & kommer sist /; , Natha kommer sexa.
tufft lopp för under. aja, sen åkte vi hem. kom hem, beställde pizza. nu har vi ätit. gott
nu ska jag duscha, sen lite annat. bilder kommer imorgon eller senare ikväll.

jag hoppas iaf att Kevin blir bra så fort som möjligt, ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0