tiffy (L)

hejsan, skolaidag. kommer lite kort fakta om de.
började med no , gjorde ngt lab.
sen musikal, haha nämner ingenting om den . ;)
sen hade vi, so-prov. jobbade med Dennis, gick nog bra
lunch, drog till rolles med julle och sofie med massa.
sen hade vi no med stefan, ngn lab. jobbade med simon.
sen hade vi slöjd, usch ! , AHAHAH AINA, ¨-.-
 
sen hem, gick ut, körde tiffy, fan va bra de gick. hon skvätte ingenting. sen kunde jag s´macka as mke, och slapp hålla i henne & hon galoperade inte. fett skojj, älskar min Tiffyyyh !! <3

sen mockade jag och mamma. sen duschade jag, sen lagade emma mat, så  åt fiskbullar med potatismos, sen sattte jag mig här, ska nog se tv. sen sova,
imorgon blir det åby, hela kvällen, kmr typ hem 1 on the night. så smsa; 0761859309 , (mp)
så e ni söötah !'

puss

saknar denna killen, hans syskon även mamma . enormt mkt :/, saknar tiden !

ful bild
men bytt data me sofia, så inte mke bilde¨r här ;)'
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0