hockey, innebandy & halloween

hey´. m, igår kväll va ju jag på hockey, hammers vann pga straffar. vet inte med hur mkt men iaf, bra. men dom spelade kasst först, bättre sen.

idag vaknade jag 10 , skulle träna innebandy vid 11. till tolv, vi ca fem stycken de va, frida, jag, emma, matilda & felle. vi spelade mot varandra, straffar & ngt mer. det va nice, ! sen vid 12 hämtade Johanna mig där, vi stack te Eurostop, hon köpte present till Steffe, hon köpte oxå mascara. & vi åt pölse , mums. sen hem oh nu sitter jag här.
ikv ska, jag samatnha & sofie "rida" halloween, (y. lr samantha ska gå och vi ska rida. jag ska nog va spöökee. woooh :o. scary . HAHAHAHAH, störda fan. jaja, imorgon e sista dagen på lovet, :o
vill ngn hitta på ngt så ring lr säg till ? :)

puss / pauliiinisch

HAPPY HALLOWEEN ! :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0