en dag med älskling

hej. idag va det skola. vi började med no, vi gjorde ngt ute. skit tråkigt, sen hade vi tyska prov. usch gick inte speciellt bra :$, kmr typ få gö om de ! -.- , efter tyska hade vi so, såg VÄRLDENS tråkigaste film som vara i 3 TIMMAR. handlar om riket ngt, usch. sugerrrrrrrrr balle. hatar de , sen lunch. ngn biff korv med potatismos. sen fick jag & julle låna martins cykel, så köpte vi godis åt sofie och mig o henneh. sen hade vi elevens val, de va dans. ganska kul . men julia & isabell fuckade.:p
sen engelska. tiden bah sprang iväg.

sen åkte sofie med mig hem. vi åt , sen tog vi in under & buster, och red iväg. fett kul , när vi red så sofie bah: hörde du ? :o jag bah nej vaddå. hoin bah de lät som ett vildsvin. så satte galopp. hahahahah, sen mötte vi en jägare. haha, sen hem. då hör vi ett skott. haha, sen mockade vi åt mamma. sen data, nu åkte hon nyss hem
:) fett skojj babe, loveu <3

fyller 13 om 2 dagar :). på torsdag (yyy.
puss




Kommentarer
Postat av: -

grattis då

2009-10-20 @ 20:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0