dålig bloggning

heysan . vet att jag bbloggat dåligt, men jobbat hela helgen, så varit skit trött på kvällarna.
men idag e det iaf söndg, jobbade som igår med. tjänade pengar på det. de e nice.
efter jobbet igår bjöd frida oss på pommes & korv, och idag bjöd hon oss på pommes & hamburgare. :)
ungefär samma schema båda dagarna, här kmr info

frukost
passa småbarnen
mockning,
paus
mockning
höa och halma
fylla vatten om de behövs
kratta/sopa
middag
ta in häästarna / passa barnen
sluta

jobbigt. men bra och ha pengar. sånt behövs ju ;)
sen idag söndag, åkte sofie med mig hem, så la hon sig i sängen, så hoppade jag på henne, så då puttade hon ner mig, så drog jag med henne. sen åkte då min data ner i marken, sen slog jag huvudet i nattusbordet och massa..fiaan vad vi skratttade efter det ia, AHHAHAHAHAHAH. tror jag dog
men nu åkte hon nyss hem, nu ska jag snart duscha. sen plugga, prov imon -.-
sen tv, äta & data, sova. ngt i den stileen.
 bilder kmr ;)

paauliineeheekstraand


syster e ju utomlands, då skickade hon denna bilden :O.

då skickade jag tillbax denna !  ;)

man ser inte att de blåser, men det blåser SOM FAN,,


cindie, så sööt


doggedoggelito, HAHA han typ dör av flabb. så söt


roayl e stööörd

men detta får räcka för idag.
tack för detta sofie, loveu ! :))

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

*SV:* hihi aw tack :)

2009-10-06 @ 00:45:39
URL: http://haidis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0